zaterdag 27 november 2010

Dagje fotograferen in de tuin!

Vandaag dus voor het eerst met de drijfhut weg geweest! Het was niet helemaal eens succes... De constructie was voor mij alleen te log om alleen te vervoeren.. dat was punt één! Maar het feit dat ik bijna geheel op het vlot lig, maakt dat ik amper kan voortbewegen, laat staan sturen.

Ik ga dus weer terug naar het eerste ontwerp... Aangezien de plas ondiep is, kan ik een heel groot deel bestrijken en ben ik niet eens echt een vlot nodig waar ik geheel op kan liggen.

Enfin! Ook dit zal me wel gaan lukken! Ooit...

Maar goed... eenmaal weer terug in huis, maar eens van de vogels in de tuin genoten!
Volgens mijn moeder was het elke dag feest in de tuin met eksters, gaaien, mezen, roodborst, heggenmus en merels.

Vandaag een paar keer mooi licht gehad en een aantal leuke plaatjes kunnen maken!
Het zijn trouwens ook de eerste foto's waarbij het begin van de winter te zien is!

Zie hier de resultaten van een dagje tuin! Alle foto's zijn van binnen door het glas geschoten!








3 opmerkingen:

  1. Gààf hoor Dennis, zoveel vogels in je tuin!
    De ekster met de pinda, gààf!
    En het roodborstje..... allemaal staan ze er mooi op.

    Kun je niet gewoon in een roeibootje het water op?
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dennis,
    Prachtige vogelplaatjes maak je! ben ik altijd een pietsje jaloers op ;)
    Spannende onderneming met je drijfhut, het klinkt goed, ik ben benieuwd naar je vorderingen en resultaten!
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Dennis voor de naam van de "Zaagbekken",
    zo heb ik weer iets geleerd!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen