vrijdag 26 november 2010

Drijfhut gaat eindelijk gebruikt worden!

Zoals jullie een tijdje geleden hebben kunnen lezen heb ik een drijfhut gemaakt.
Ik heb de hut op een aantal plekken aangepast en hij nu klaar voor gebruik.
Maar ja... dan komt misschien wel het moeilijkste onderdeel van deze vorm van fotografie...
De juiste locatie vinden! Goh wat ben ik daar lang mee bezig geweest!

De locaties moesten aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Rustig, ik moest geen last hebben van wandelaars ed.
- Er moesten verschillende soorten watervogels zitten
- Makkelijk bereikbaar zijn...
- En het moest legaal!

Legaal in de zin van... dat ik toestemming heb om met mijn drijfhut op het water te gaan.

Uiteindelijk heb ik zo'n plas gevonden en heb ik per mail mijn vraag voor gelegd!

Twee dagen later kreeg ik een antwoord waar ik heel blij mee was!

Ik kreeg toestemming om van oktober t/m april met mijn drijfhut het water op te gaan!

Dus... ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren en of het überhaupt werkt..

Ik houd jullie op de hoogte! Morgen eerst nog eens naar Diepholz om nog een poging bij de Kranen te doen!

1 opmerking:

  1. Wat goed Dennis!
    Ik hoop dat je iemand meeneemt die jou op de foto zet in je drijfhut, ik wil wel zien hoe dat eruit ziet.
    Ik hoop dat het allemaal werkt en ben benieuwd naar je foto`s
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen