woensdag 20 april 2011

Geelgors, Patrijs en Witte Kwikstaart

Nu het zulk mooi weer is ga ik 's avonds vaak een rondje maken! Hierdoor ben ik wat later thuis en heb vaak geen tijd/zin meer om een berichtje te schrijven. vandaar dat dit een blogje wordt met een aantal foto's van een paar dagen! De foto's zijn allemaal genomen vanuit de auto.

Ik vind het zelf 4 hele mooie foto's waar ik dan ook erg mee in mijn nopjes ben!

Wellicht dat jullie een favoriet willen aangeven :) ?

Alvast bedankt!




6 opmerkingen:

  1. Ik ga voor de Geelgors Dennis!
    Vooral de eerste (tweede foto).
    De witte kwikstaart en de Kwartel vind ik ook prachtig, de laatste staat zo mooi in het gras en tussen de bloemetjes.
    Ik wil ze alle 4 wel aan de muur.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff Dennis, wat plaats je me voor een moeilijke keuze, ze zijn alle vier schitterend, maar ik denk dat ik met Greet mee ga, de eerste Geelgors dus.
    Misschien moet ik toch ook eens vanuit die mobiele schuilhut gaan werken, maar ik vind het buiten zo fijn...
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dennis,
    Moeilijk hoor. Het zijn echt mooie foto's. Ik ga voor de eerste. Een patrijs denk ik? Mooi laag standpunt ... uit de auto, hoe krijg je dat voor elkaar?
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een moeilijke keuze, maar ik ga voor nummer twee. Had voor mij iets meer ruimte boven zijn koppie gemogen hebben. Maar het is een super serie.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dennis

    Prachtige vogeltjes.
    Moeilijk maar ik ga voor nr 4

    mooie dagen en je hebt een super leuk blog

    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga geen keuze maken..ik kan me voorstellen dat je er geen had willen missen..
    Prachtige serie
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen