zondag 10 oktober 2010

Boomkikkers eindelijk gevonden! Wat een zoektocht...

Ik wist een plek waar boomkikkers zaten, maar heb gisteren na 2 uur zoeken de moed opgegeven...

Vandaag had ik nog één uur de tijd om te zoeken. Samen met mijn vriendin om 12 uur die kant op gegaan. Het weer was perfect dus het moest lukken deze keer!

Op de plek waren twee bekenden al druk aan het zoeken, maar het valt heel erg tegen om deze jongens te vinden! Pfff.. van al dat staren raak je ook echt kikkerblind en vind je ze nooit meer, tot op een gegeven moment mijn oog er in één keer op viel! Daar zat ie! Eindelijk! En nét binnen de tijd, want om 13.00 uur moesten we weer weg.

In totaal hebben we er twee gevonden, en ondanks dat het nog geen perfecte foto's zijn ben ik er erg blij mee!
Ik had ze immers nog nooit eerder gezien!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten