zondag 31 oktober 2010

Nieuwe website in de maak!

Zo, ik ben nu al een ruime week bezig met de ontwikkeling van mijn nieuwe website en ik kan nu zeggen dat het ontwerp vast staat. Ik heb ervoor gekozen om een website te maken waarin ik de bezoeker een aantal keuzes geef die je niet vaak tegen komt. Zo wou ik geen website met foto's per seizoen en van een gallerij met foto's van A tot Z was ik ook niet erg gecharmeerd. Ik heb dus gezocht naar iets wat een selectie foto's uit mijn portfolio weergeeft en ben uitgekomen op het volgende ontwerp:

Een homepage waarin de foto's zijn opgedeeld in leefgebieden, zoals heide vogels, bosvogels, weidevogels, vogels in het riet en als laatste een verzameling van foto's op het water en in de lucht.

Ik hoop zo in een aantal klikken een (hoofd)deel van mijn portfolio te laten zien. Op de site komt ook een prominente link naar deze blog, waar men dan mijn recente werk kan volgen.

Binnenkort zal ik de link geven, maar ik wil graag eerst de website zo goed mogelijk afmaken.
Bij deze al wel een voorproefje!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten